top of page
  • Tot hoe laat kan ik bestellen voor levering de volgende dag?
    Bestellingen kunnen tot 18:00 worden geplaatst voor levering de volgende dag, en voor same-day delivery is telefonisch contact vereist, afhankelijk van beschikbaarheid; gepersonaliseerde producten hebben een langere levertijd – neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
  • Wat als ik wil annuleren of de bestelling wijzigen?
    Neem zo snel mogelijk contact op. Wijzigingen zijn mogelijk tot 2 uur van tevoren, afhankelijk van de situatie
  • Wanneer wordt mijn ontbijt of lunch bezorgd?
    Wij bezorgen van dinsdag tot en met zondag van 07:00 tot 14:00. Je kunt kiezen uit 3 tijdsblokken: 07:00-10:00, 10:00-12:00 of 12:00-14:00. We doen ons best om binnen het gekozen tijdvak te leveren.
  • Hoe lang blijven de producten houdbaar?
    Dat verschilt per pakket. Ontbijtproducten zijn doorgaans vers en bedoeld voor directe consumptie. Geschenken met houdbare producten hebben een langere houdbaarheid.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Nee, afhalen is niet mogelijk. Wij bezorgen alle bestellingen op het door jou gekozen adres
  • Zijn de pakketten ook geschikt voor zakelijke doeleinden?
    Ja, we leveren regelmatig aan bedrijven – voor bedankjes, jubilea, feestdagen of als attentie voor relaties. Er zijn mogelijkheden voor maatwerk of een abonnement. Informeer gerust naar wat er mogelijk is voor jouw organisatie.
  • Is het mogelijk om een terugkerende bestelling of abonnement af te sluiten
    Ja, dat is mogelijk. Via het contactformulier kun je eenvoudig een terugbelverzoek indienen om de opties te bespreken. Met een abonnement profiteer je bovendien van extra voordelen, zoals zekerheid van levering en een voordeliger tarief.
  • In welke regio's bezorgen jullie?
    Wij bezorgen in de volgende regio's: Amsterdam, Amstelveen, Diemen en Weesp. Voor bestellingen vanaf 15 personen leveren we ook in de provincies Noord-Holland, Utrecht en Flevoland.
  • Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
    Als de ontvanger niet thuis is, proberen we eerst bij de buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan nemen we telefonisch contact op. Mocht er geen gehoor zijn, dan wordt de bestelling meegenomen en kan er een nieuwe leverpoging worden gedaan tegen extra bezorgkosten.

Luxeontbijt.nl

info@luxeontbijt.nl
06 858 38 829
openingstijden Dinsdag t/m zondag 07:00-14:00

Volg ons op 

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
bottom of page